Michaela - milostná kouzla a jejich působení

27. března 2008 v 17:31 | Wolf |  Odpovědi Magické poradny

Rozhovor začínal pár vysvětleními ohledně pravopisných chyb našich tazatelů i nás samých, to však není hlavním tématem nynější debaty, která zde pokračuje:

Michaela

A ještě jsem vlastně chtěla......když jsou kouzla lásky tak špatné,myslím v tom,že je to ovlivňování člověka a tak,více předchozí odpovědi,proč se tedy taková kouzla vymyslela a jsou zařazeny pod Bílou magií?????Myslím si,že když toho koho očaruješ a budeš ho opravdu milovat a chovat se k němu slušně a s úctou a tak jak to má být,vlastně to není nic špatného!
PS:Kluci jsou někdy slepí a nevidí co mají před sebou a tak to chce občas je trochu něčím nakopnout,tak proč né třeba kouzlem:)

Wolf

Já taky dělám chyby, jak jsem poznamenal v úvodníku, nejvíc se mi plete s a z. V jedné diskuzi jsem chtěl poznamenat cosi o posvátném stromě Ygdrassil a povedlo se mi ho napsat jako Igdrassil. Když mě na to jeden z diskutujících upozornil, málem jsem se propadl hanbou. Já věřím tomu, že jsi to nemyslela zle, kdybych si myslel opak, nenamáhal bych se ani ti odepsat. A rozvedl jsem to proto, abych dokázal vyjádřit svou myšlenku. Občas se mi to stává. Já totiž odpovídám na dotazy, které mě nějakým způsobem zaujmou a nebo si myslím, že k tomu mám co říct.
S těmi milostnými kouzly je to zajímavý problém. Pokud uděláš kouzlo, jehož účelem bude přivést do tvého života opravdovou lásku, je to bílá magie, pokud očaruješ konkrétní osobu, je to manipulace a tudíž magie černá. Já osobně tvrdím, že magie je jenom jedna a dobro a zlo je úhel pohledu. A proto říkám, pracuj jak myslíš a jak uznáš za vhodné, jen musíš vědět, jaké to bude mít následky a co od toho můžeš očekávat. Je vždy hodně velký problém ve formulaci. Jedna moje známá toužila po Tomášovi ze svého města. Poradil jsem jí jednoduché kouzlo a za tři dny skutečně začala chodit s Tomášem ze svého města. Bohužel to byl uplně jiný Tomáš, než do kterého byla zamilovaná. Použila totiž formuli "Chci chodit s Tomášem z mého města"(název města jsem schválně vynechal). Černá a bílá neznamená automaticky dobro a zlo, ale dvě cesty. Každá cesta má svá pravidla a své následky a ty je dobré znát. Na dobro a zlo existují dva úhly pohledu. Úhel osobní a společenský. Pokud vnoříš nůž do srdce člověka proto, abys ho zbavila bolesti, z osobního pohledu je to dobro. Pokud vnoříš nůž do srdce člověka, abys tím něco získala, je to z osobního pohledu zlo. Ale z pohledu společenského se jedná o zlo v obou případech.

Emma

michaela: máš pravdu, že je občas potřeba kluka trochu nakopnout, třeba i kouzlem, když sám neví, co chce, a když to jemu samotnému pomůže, ale ne shodit rozhodnutého člověka jen v zájmu svojí spokojenosti proti jeho vůli do jámy, kde jsi jenom ty a nemá šanci uniknout... milostná kouzla jsou něco, co já osobně nikdy nepoužívám na vztah, který chci, aby vydržel, raději mám někoho, kdo mě miluje, protože je to pro něho přirozené, ne proto, že mu každý pátek cpu svým potem napuštěnou kostku cukru do čaje nebo v jeho pokoji každý měsíc schovávam mušle...

Michaela

Ahuj Wolfe!Teda chlapče já když čtu to co ty napíšeš já bych s tím čarováním ve jménu lásky nejraději sekla:)Srší z toho takoví pesimizmus,že bych se i začala bát:):)Ty vůbec píšeš tak realisticky,že se bojím,že ani nesníš:)Ale díky za odpověď,jsi zlatý.Pa:)
Ps:Wolfe můžu se obtat kolik Ti je let???Dík
Ahuj Emmo!Děkuji za názor.Je pravda,že láska,která vznikne sama od sebe je samozřejmě ta nej nej lepšejší atd,ale rozhodně nepracuji na někom,kdo by o mě nějak nestál,tak snad je to vpořádku!:)V nějhorším případě se to proti mě nějak obrátí,ale to snad přežiji a půjdu dál:)Měj se fajn
Ps:Emmo opravdu existuje takové kouzlo,že podstrkujěš klukovi každý týden kostku cukru se svím potem????:)

Wolf

Mí známí, co vědí, že dělám do magie tvrdí, že jsem nejmaterialističtější mág jakého znají. Rád si všechno ověřuju a vyzkouším na vlastní kůži. Díky tomu jsem se taky párkrát šeredně spálil. Pár věcí znám, ale nejvíc jsem si vyzkoušel jaká rizika co obnáší. Nejsem pesimista ale deprese je moje stálá přítelkyně. A je mi 27.

Emma

Michela: opravdu existuje takové a jsou i další podobná, například, nevzpomínám si přesně, ale existuje kouzlo, kdy prach z bot milovaného myslím sypeš na jeho práh a při tom máš volat "roztírám kosti delfína" :D najdou se opravdu perličky :)

Michaela

Ještě otravuji Emmu:)Chtěla jsem Tě moc poprosit jestli by jsi mi nemohla vyložit jeden sen.Zdál se mému nejlepšímu kamarádovi a docela mě vyděsil.Zdálo se mu o mě,o tom,že se vdávám-prostě viděl svatební obřad a když jsem vyslovila(já)své "ano"proměnil se mu sen v můj pohřeb,kde mě viděl v odevřené rakvi a kolem mé rakve plačící mou rodinu a mé přátele,i on samozřejmě plakal a dokonce se vzbudil ubrečený:)No zní to asi jako blbina,ale docela mě to vyděsilo!!!Koukala jsem do snáře,ale mám dva a v koždém to vyšlo jinak,proto se ptám.Moc děkuji za nějaké to rozebrání!!!!!

Emma

Michaela: podívám se na to, v rychlosti mne k tomu napadla změna a jestli třeba nejsi tak nějak ve věku vykročení z domova nebo vstupu na novou školu, prostě před nějakým osamostatněním...

Michaela

Emma-Jsme se tu sešli:)Tak nevím zda bych bala až tak drsná a zvolávala něco o kostech delfína,to bych asi propukla ve smích:)Ale ano někdy jsou opravdu perličky:)

Wolf

Já kouzla provádím, vycházej mi pokaždé, ale někdy uplně jinak než jsem chtěl. Následky mého prvního milostného kouzla byly tak tristní, že jsem z toho nechápal. Zadání se splnilo do posledního puntíku, ale uplně jinak než jsem chtěl. Když potřebuju ovlivnit dění okolo sebe,vkládám do zadání jako poznávací znamení nějakou zvláštnost, se kterou se nesetkávám každý den, abych poznal, že je to práce kouzla, či volané entity.

Michaela

Wolf-Myslela jsem si to,že deprese ti není cizá,ale myslím,že to je blbina...každý máme své,ale já si myslím,že na všem zlém a depresivním je i něco dobrého,ne?:)Já jsem jen o tři riky mladší nežli ty,ale mám toho za sebou jako 50letá a stále jsem najivní a stále věřím,že vše bude jednou fajn a budu šťastná jak si přeji:)A i ty:):)A jak si se třeba spálil??Povídej.Jestli tedy chceš.....
Emma-No z domova bych klidně vykročila,ale nevidím to na někdy teď,není kam vykročit a školu už mám za sebou:)Až najdeš čas tak se na to podívej,to nespěchá a děkuji ti!!!:)
Wolf-Počkej Ty si upravuješ kouzla??To se smí?Já myslela,že když kouzlo,které je dané(třeba z knihy)se musí formulovat do posledního písmenka jak je sepsáno,protože pak by nefungovalo???Asi jsem opravdu hooodně maličká začátečnice:)
Wolf-Já to dnes do tebe peru viď?!:):)Ještě jsem se chtěla optat(zase:)Já vím,že nikdo nikdy neřekne za jak dlouho by se mělo kouzlo uzkutečnit,ale chtěla jsem vyzvědět zad není alespoň nějaký limit jak dlouho čekat??Abych nečekala třeba rok:)A zase se bojím dělat jiné kouzlo,abych to první nezrušila a ono zrovna nezačalo zabírat?!:)Třeba měsíc by se tomu mělo dát??Nebo jsou kouzla,která se uzkutečněli až za dýl?Já vím já jsem tak otravná:):)A je pravda,že na jednu osobu by se mělo použít maximálně 7kouzel?Nebo to není omezené???????

Emma

Michela: kouzla si můžeš poupravovat, pokud se nejedná o starodáné zaříkání, tam se doporučuje dodržet postup přesně, ale to jde většinou o vysokou magii.

Wolf

Vysvětlím ti to na příkladu mého prvního milostného kouzla. Invokoval jsem jednu entitu korespondující s milostnými vztahy. Po úvodních formalitách jsem použil toto zadání. "Chci se seznámit s dívkou mezi 16 až 25 lety věku, která nebude z mého města, se kterou prožiji láskyplný a milostný vztah. Abych poznal, že je to tvoje práce, chci, aby mi při první schůzce řekla, že mě miluje. Na splnění tohoto úkolu máš 20 dnů." Patnáct dní jsem chodil, čekal, nic se nedělo. Už jsem v duchu říkal, že to asi nevyjde. Šesnáctý den jsem potkal fyzicky svůj ideál krásy, který mě velmi přitahuje. Oslovila mě v metru. Z počáteční euforie jsem se probral až při podepisování smlouvy na tarifní simkartu. Já do té doby nesnášel tarify. (Nesnáším je pořád)Dvacátý den mi karta přišla poštou. Založil jsem jí do telefonu a přihlásil se do chatovací místnosti. Po prvních pár prohozených větách si mě jedna účastnice stáhla do soukromé místnosti a nakonec si se mnou vyměnila telefony, abychom si mohli psát přímo. Ve 23:58 dvacátého dne mi přišla sms s textem"Nevím jak je to možný, ale asi tě miluju." Takže zadání se do písmene splnilo. Za dvacet dní jsem se seznámil s dívkou v patřičném věkovém rozmezí, která nebyla z mého města. Ovšem seznámení proběhlo v chatovací místnosti, dívka byla z druhého konce republiky a milostný vztah jsme prožili po cca. roční sms konverzaci a trval tři dny. (Ale byly to nádherný tři dny) To je asi tak k milostným kouzlům.
Čas jako takový je pro kouzlo dost irelevantní záležitost. Může se splnit za týden, za rok, jedno kouzlo se mi splnilo asi 15 vteřin po té, co jsem ho dokončil. A jednou se mi stala událost, kterou jsem vyhodnotil jako účinek kouzla, na které jsem se teprve chystal, takže asi tak.

Michaela

Wolf-Ahuj!Máme tu další den a já mám připravené další otázky:)Tak to je opravdu super s tím paušálním tarifem!!!Jak dlouho Ti trvalo nežli jsi se naučil kouzla tak ovládat,že fungují pokaždé?Neříkej,že to takle máš hned od začátku???To bych Ti snad záviděla:)Takže mě nezbívá nežli čekat co se stane,dnes je to zrovna čtrnáct dní co jsem kouzlo zpáchala a zatím tedy nic moc,ikdyž každopádně jsem v kontaktu s onou osobou a je překvapivě hodný.Dám tomu ještě dalších čtrnáct dní a pak se do toho dám znova:)Jak dlouho se tímhle zabíváš?U kluka je to docela neobviklé..

Wolf

Salám Vysočina i s hákem. Nebudu tady rozepisovat svůj magickej životopis, ale jenom telegraficky. Začal jsem jako zájemce o záhady, přes ně jsem se dostal ke kultům a sektám, které jsou dodnes mou velkou vášní, pak jsem prožil pár let pod vlivem jednoho castanědovského čaroděje, pak nastaly léta samouky a práce systémem pokus omyl. Pořídil jsem si docela slušnou knihovnu a začal jsem číst, učit se, zkoumat, přemýšlet a zkoušet všechno na co jsem si troufnul. Kouzla mi vycházej ale dost často uplně jinak, než jsem to zamýšlel a taky jsem za ně platil docela vysokou cenu. Už dávno jsem pochopil, že když jde něco v životě zařídit "normálně", nemá cenu k tomu používat kouzla. Dneska se magií zabývám hlavně systémem "zkus to a uvidíš, co to udělá". Mám za sebou období stagnace(mimochodem to my pomohly rozpumpovat čarodějky, takovej výplach jsem ještě nezažil). Magie se mi líbí a mám jí rád, ale dnes spíš než jako nástroj k ovlivňování světa okolo mne mi slouží jako nástroj k pochopení světa okolo mne. Když se mě někdo zeptá, co mě k magii přivedlo, říkám, že svět okolo nás nám nabízí několik systémů k jeho pochopení. Známe je pod názvy materialismus, náboženství, filosofie, atd.. Každý tento systém poskytuje odpovědi na otázky a zároveň má svá dogmata i bílá místa. A ze všech těchto systémů magie zodpovídá nejvíc otázek a má nejméně bílých míst, alespoň pro mne.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Misulkaaa Misulkaaa | Web | 27. března 2008 v 17:31 | Reagovat

čauweccccc máš hezký blogísekkkk :D:D Jestly chceš koukni se na můj a písni na  blog :D:D

2 Wolf Wolf | 27. března 2008 v 17:37 | Reagovat

Tak když budeš ještě něco chtít, tak jsem zde.

3 Michaela Michaela | E-mail | 27. března 2008 v 18:27 | Reagovat

Wolf-Ju ju moc díky:)Určitě Tě budu bombardovat to se neboj:)

4 Michaela Michaela | E-mail | 27. března 2008 v 18:29 | Reagovat

To mi připomíná,že jsi mi neodpověděl na to kolik kouzel se smí udělat na jednu osobu?Tedy jestli je to vůbec omezené?

5 Wolf Wolf | 27. března 2008 v 18:56 | Reagovat

Odpověděl, na jednu osobu jich můžeš posílat kolik chceš, ale kouzla s jedním významem, nebo účelem se budou o sebe tlouct.

6 Michaela Michaela | E-mail | 27. března 2008 v 20:29 | Reagovat

Jasně,to jsem slyšela,ale jak to mám tedy řešit,když jedno kouzlo nezabere?Přeci není možné udělat jen jedno a buď vyjde a nebo jsi smolař??Nebo ju??Nestraš:)

7 Wolf Wolf | 27. března 2008 v 21:06 | Reagovat

To ne, ale můžeš udělat to samé třeba s drobnou úpravou, nebo ho jenom celé zopakovat a dát mu větší náboj.

8 Michaela Michaela | E-mail | 27. března 2008 v 21:15 | Reagovat

Jo?Tak to je super,to jsem netušila!!!!!!!A je pravda,že když uděláš kouzlo,že by jsi nikomu neměl prozradit jaké kouzlo se přesně použilo?

9 Wolf Wolf | 27. března 2008 v 22:17 | Reagovat

Tak obecně se říká že základními cnostmi mága je vědět, chtít, odvážit se a mlčet, ale vzhledem k literární činnosti a značnému množství magických chatů se ta poslední cnost příliš nedodržuje. Tady fungují dvě paradigmata. Když vymyslíš vlastní originální a neotřelý způsob otisknutí své vůle do astrálu a někomu ho prozradíš, tak dovoluješ dotyčnému parazitovat na tvém pracovním schématu, čímž a dávám to schválně do uvozovek"je možné, že dojde k oslabení tvého schématu". Na druhé straně čím víc lidí to schéma používá, je prostě "zaběhnutější" a lépe se používá. V překladu na tohle neznám odpověd, prostě jednou je to tak, po druhé jinak. Ale co platí určitě je fakt, že pokud žádáš o spolupráci nějakou "transempirickou entitu" tak jeden z jejích požadavků dozajista bude zachovat o dané pomoci mlčení. Následné porušení tohoto slibu je zpravidla sankcionováno dost krutě.

10 Michaela Michaela | E-mail | 27. března 2008 v 22:34 | Reagovat

Hm...já jsem myslela,že bych Ti práskla co jsem zpáchala a Ty by jsi mi řekl zda to nebyla nějaká blbina...ale teď nevím jestli nemám raději mlčet:)

11 Michaela Michaela | E-mail | 27. března 2008 v 22:35 | Reagovat

Nelezu Ti už na nervy????:):):)

12 Michaela Michaela | E-mail | 27. března 2008 v 22:37 | Reagovat

Hodně mi na tom záleží víš a proto se pořád ptám jako trotl:)

13 Wolf Wolf | 27. března 2008 v 22:45 | Reagovat

Já jsem rád, že se ptáš, protože po dlouhé době jsi jedna z mála, jejíž otázky se magie týkají. Odpovídám jenom na dotazy, které mě zajímají, rád si poslechnu, co jsi spáchala, ale chci dopředu říct, že všechno co říkám a píšu jsou moje skušenosti, zážitky popřípadě načtené vědomosti a hlavně NEMÁM patent na rozum.

14 Michaela Michaela | E-mail | 27. března 2008 v 22:59 | Reagovat

Ale to já přeci vím,že nejsi vševědoucí,ale jsi mi simpatický,jelikož jsi mi oponoval krz ty chybičky a to já mám ráda,když se lidi ozvou:)Takže tohle kouzlo jsem někde vyhrabala na netu,proto nevím zda je dobré.A tak tedy-vystřihla jsem z bílého papíru dvě stejné nanenky,jednu jsem nakreslila jako sebe-takže jsem jí nakreslila barvu svích vlasů a oči jaké mám a a tak a samozřejmě něco co mě vyznačuje a pak jsem na ní napsala celé své jméno.No a tu druhou jsem udělala stejně,ale samozřejmě do rysů onoho hocha a napsala jeho jméno.Pak jsem nás svázala červenou nití-čelem k sobě(tedy ty panenky)a schovala pod madraci tam kde mám v noci hlavu.A jako bonus,ale to je z mé hlavy,jsem na papír sepsala jaký by měl kluk ke mě být,nebo vlastně co si přeji-jako miluj mě,buď mi věrný..atd,svojí krví z levého malíčku jsem napsala pod text začáteční písmeno svého křestního jména a to samé jeho a dala je do srdíčka.A přiložila jsem to k těm panenkám.No a jak už jsem psala 14dní to mám pod madrací:)Tak to do mě per,sem s tou kritikou:):)

15 Michaela Michaela | E-mail | 27. března 2008 v 23:23 | Reagovat

Jinak dneska pa,číhnu sem zítra:)

16 Wolf Wolf | 27. března 2008 v 23:48 | Reagovat

Tuhle metodiku sice nepreferuju, ale v zásadě se tomu nedá moc co vytknout. Tohle vnější vyjádření ideje je fajn, ale musíš si pamatovat, že veškerá venkovní činnost(rituály, panenky, modlitby, atd.) jsou jenom pomůcky pro stimulaci vědomí a následnému otištění přání do astrálu. S těma panenkama je to fajn nápad, ale ten papír je už jiný kouzlo. Řešíš několik věcí najednou a to si myslím nebude moc dělat dobrotu. S tou krví bych byl opatrnej, je to sice nejúčinnější "astrální platidlo", ale nikdy nevíš, koho ta prolitá krev přiláká. Většina mágů, co znám a vím že používají krev, tak většinou se vyhýbají použití svojí krve. Určitě bych ty panenky nestrkal pod polšťář, tam bych dal spíš ten papír, ale nejdřív bych se soustředil na přilákání toho partnera, pak bych řešil, co s tím dál.

PS Skrz chybičky jsem ti oponoval, ale nevzala sis to k srdci, že?

17 Emma Emma | E-mail | Web | 28. března 2008 v 10:23 | Reagovat

hm, jsem ráda, že se to tu rozjíždí :)

18 Michaela Michaela | E-mail | 28. března 2008 v 15:39 | Reagovat

Ahuj Wolfe-Takže Tvou poslední odpověď jsem příliš nepochopila.Takže prolévat svou krev není dobré??Mágové raději používají krev někoho jiného,jiného člověka?To je docela drsné,ne?:)A kam bych ty panenky měla dát?V kouzle se psalo,že se mají dobře zchovat,tak pod madrací by měli být v bezpečí....je to ke škodě je mít pod hlavou?A to hlavní-mohl by jsi mi trošek přiblížit co je to Astrál?

Ps:Jo jo občas se seknu a chyba je tam,já si jí najdu,ale až když už to mám odeslané......no já nikdy neřekla,že nedělám chyby:)

19 Michaela Michaela | E-mail | 28. března 2008 v 15:39 | Reagovat

Emma-Jo a ještě se to rozjede,já se raději na vše ptám:)Toho ještě bude:)

20 Wolf Wolf | 28. března 2008 v 16:37 | Reagovat

V pohodě, jenom jsem trošku rejpal. Prolévat svou krev můžeš, ale má to charakter úpisu a to obecně není dobré. Na krev je vázaná životní energie. Je to to nejlepší a zároveň nejdražší platidlo. Ale v zásadě to závisí na tvém uvážení, tady to myslím na škodu nebude. Když jsem naspal jinou krev, měl jsem na mysli krev obětních zvířat ale to spadá do kategorie černé magie nejhrubšího zrna. Ta matrace není vyloženě špatná, ale já bych je třeba šoupnul do krabičky a někde zakopal, ale jak jsem už napsal tuhle metodiku nepreferuju a hlavně já nejsem ty. Pokud to tak cítíš, pak to asi správně bude.

Co se týče Astrálu existuje mnoho definic a přístupů, (jako asi u všeho v tomhle oboru zkoumání). Nechá se to najít v každý knize o magii a pokaždé ta definice je trochu jiná. Já bych to asi nazval informační matricí a prvotním hybatelem(ten název není můj, abych nebyl obviněn z plagiátorství). Nejlíp to bude popsat konkrétně. Když v noci spíš a zdá se ti sen, pohybuješ se v Astrálu, když při nehodě ztratíš vědomí, tvoje duše se pohybuje Astrálem. Když vymístíš svou duši z těla, pohybuješ se Astrálem. Když rituálně evokuješ démona, musíš duševně vstoupit do Astrálu a zavolat ho. Některé části tvého duševního těla se stabilně pohybují astrálem. Pokud tě napadne arivistický upír, vyšle svou duši Astrálem, aby parazitovala na té tvojí. Všechny emoce, přání tužby, jakékoliv energeticky silné hnutí mysli tvoří odrazy v Astrálu. Astrál ovlivňuje všechno a je ovlivňován vším. A je to základní činitel, který umožnuje účinek kouzla. Svým chováním vytvoříš dostatečně energeticky silný výboj, který se "otiskne " do Astrálu a zpětně skrze Astrál zase působí na náš hrubohmotný svět. Toto je způsob, jakým já vnímám astrál a jak ho chápu, samozřejmě někdo ho může chápat jinak, ale to už je jeho problém.

21 Michaela Michaela | E-mail | 28. března 2008 v 17:14 | Reagovat

Dříve se mi stávalo,to,že když jsem dělala nějaké kouzlo,tak se mi pravidelně druhý den něco stalo.Jako třeba jsem někomu psala dopis a potřebovala jsem odpověď a tak jsem si pomohla kouzlem a druhý den na to jsem se pěkně zkutálela po eskalátorech.Pak jsem zase čarovala a druhý den jsem si rozřízla prst až ke kosti..a je toho víc:)a samozřejmě ty kouzla se neuzkutečnili.Mohlo by to být asi tím Astrálem,že jsem se špatně soustředila?Nebo máš názor na to proč se mi vždy něco stalo?Jednou jedinkrát se mi kouzlo povedlo a je fakt,že druhý den po kouzle jsem přežila ve zdraví:)Taky jsem četla(pátrala jsem předchvilkou po netu)že díky Astrálu se můžeš odpoutat od těla,jak jsi sám psal,a vydět svou budoucnost i minulost.Máš s tím nějaké zkušenosti?Zkoušel jsi to?

22 Wolf Wolf | 28. března 2008 v 18:57 | Reagovat

Minulost je minulost. Já budoucnost občas uhodnu, ale nevidím ji. S tímhle se spíš obrať na Emu. Svůj názor ti napíšu, ale dneska jdu pít.

23 Michaela Michaela | E-mail | 28. března 2008 v 19:32 | Reagovat

Tak to si pořádně užij:)Také jdu,ale až později.Pa

24 Emma Emma | E-mail | Web | 29. března 2008 v 10:06 | Reagovat

No...obrátit se na mě...já astrál zase tolik neuznávám v takové míře jako jiní...nerozděluji náš fyzický svět a svět duchů a energetických otisků, nicméně v astrálu můžeš vidět mnoho...

Moje veškeré znalosti o této problematice jsou ale v kabinetu jasnovidectví, který jsem vytvořila pro Institut magických umění Pentagramus...a ten ještě nelze vidět jako bernou minci, jelikož poznámky, třeba zrovna o astrálu, psali lidé, které neznám a nemohu za jejich práce ručit...

Nicméně jukni:

http://zjas.webgarden.cz/4-rocnik

25 Wolf Wolf | 29. března 2008 v 12:09 | Reagovat

Takovejm událostem se říká synchronicity. Občas doprovází jako vedlejší projev některé magické počiny. Někdy poukazují na drobné chyby, někdy jsou prostě jenom vedlejší účinky. Pokud se ti tohle stává, vidím spíš nějakej blok v psychice. Tomu napovídá i to, že když se kouzlo splnilo, tak ses vyhnula zranění.

26 Michaela Michaela | E-mail | 29. března 2008 v 18:45 | Reagovat

Ano asi máš pravdu,moc to chci,ale vždy ve mě zůstane pocit"jsem taková smolařka,že mi to stěží vyjde".Proti tomu asi nic moc nezmůžu...Nebo ano?Věřím v to,ale no právě to ale.Ty jsi to někdy něměl???????????

27 Michaela Michaela | E-mail | 29. března 2008 v 18:46 | Reagovat

Emmo děkuji,určitě se juknu:)

28 Wolf Wolf | 29. března 2008 v 19:01 | Reagovat

Každý má někdy pochyby.

29 Michaela Michaela | E-mail | 29. března 2008 v 19:51 | Reagovat

Asi to chce samu sebe přesvedčit,že je to stoprocentní a pak to půjde:)Jak jsi včera vůbec popil?:):):)Odkud vlastně jsi?Mám vždy nutkání o lidech kolem mě něco vědět,tak promiň,že se vyptávám:):)Vlastně jsem se ještě chtěla optat zda se kouzla musejí dělat v určitý čas,nebo je to jedno?Myslím samozřejmě,když u kouzla čas není určen.

30 Wolf Wolf | 29. března 2008 v 21:18 | Reagovat

bylo to gut, hráli jsme kulec a pili pivo. Tyhle kouzla ne, ale něktré druhy volacích kouzel vyžadují přesné datum a hodinu

31 Emma Emma | E-mail | Web | 30. března 2008 v 12:44 | Reagovat

Tak ten sen:

vdávat se - odloučení

svatba - porucha, případně pohřeb nebo úmrtní oznámení

    - tvoje: budeš mít harmonické manželství VS

    - on ji viděl: pozveš ho na hostinu, kde se seznámí VS

    - mnoho přátel tě obklopí EP

pohřeb - svatba

    - tvůj: prožiješ dlouhý a plnohodnotný život VS

    - on jej viděl: má strach o své blízké, milované VS

    - veselí EP

rakev - zlé znamení

    - truchlivá nálada VS

    - oklamání EP

rodina - požehnání

    - domácí pohodu VS

pláč - veselost

    - on plakal: bude mít velkou radost VS

    - ostatní plakali: on způsobí někomu zármutek VS

    - radost k očekávání EP

- bez poznámky jsou výklady ze snar.cz, EP je Storchův Egyptsko-Perský a Chaldejský snář, VS je Velký snář Dagmar Kludské

Vidím v tom změnu nebo důležité rozhodnutí, možná životní, které se týká tvé rodiny, ty protiklady svatba-pohřeb, zlé znamení-požehnání, pláč-veselost, které se v celém snu objevují na rozhodnutí neomylně ukazují. Možná se jedná opravdu o vykročení z domova. Psala jsi, že už máš po škole, takže proč se neosamostatnit. Nebo se může jednat o vkročení do nového vztahu. Tvému kamarádovi sen ukazuje vesměs štěstí a všední problémy.

32 E'Leanor E'Leanor | Web | 31. března 2008 v 23:00 | Reagovat

ke tvému snu:

Já bych v tom viděla strach ze závazků ve smyslu omezení volnosti, osobní svobody a vlastního rozvoje. Strach z omezování ze strany partnera. Možná že se ve vztahu soustředíš víc na svůj protějšek a sebe tak trochu zanedbáváš. Někdy trocha sobeckosti nezaškodí ;)

33 Michaela Michaela | E-mail | 2. dubna 2008 v 22:08 | Reagovat

Ahuj!Emmo moc děkuji za výklad!!!!!!:)

34 Michaela Michaela | E-mail | 2. dubna 2008 v 22:10 | Reagovat

E Leanor-klobouk dolů,naprosto jsi to uhodla!Opravdu mám tenhle strach a jsem tak pitomá,že mi záleží vždy na protějšku.Díky i Tobě:)

35 Michaela Michaela | E-mail | 2. dubna 2008 v 22:16 | Reagovat

Ahuj Wolfe:)To byla pohoda,že jsem tu čtyři dny nebyla co:)No,ale jsem tu s další otázkou:)Chtěla bych vědět jak se popřípadě ruší kouzlo?A jestli se musí kouzlo pokaždé zrušit,nebo jestli se nezruší samo tím,že ten kdo kouzlo dělal si už nepřeje aby se kouzlo splnilo?Já tedy nehodlám své kouzlo zrušit,ale do budoucna je to dobré vědět:)A jak se Ti vede?:)

36 Wolf Wolf | 3. dubna 2008 v 12:01 | Reagovat

Ad jedna, kouzla se ruší různě, záleží na tom, co jsi provedla. Někdy stačí jenom přání, někdy musíš zopakovat rituál co si provedla a nějak ho znegovat, někdy to stačí jenom nechat vyšumět. Nemusíš ho pokaždý rušit, ale je dobrý si po sobě uklidit a dodržovat určitou "magickou hygienu" občas vykouřit nějakým purifikačním kuřidlem, nebo nějakej očistnej rituálek. Mám kamaráda, co si na většinu operací vytváří určitou formu "služebních duchů", ale když skončí účel toho ducha, tak už se nenamáhá je zničit. Díky čemuž se za ním tahá docela slušná "zoologická zahrada". Jemu to nevadí, ale pro citlivější osoby v jeho blízkosti je to docela síla.

37 Wolf Wolf | 3. dubna 2008 v 12:01 | Reagovat

A jinak vede se mi fajne.

38 Michaela Michaela | E-mail | 4. dubna 2008 v 20:51 | Reagovat

Aha a co jsou to služební duchové?????To slyším prvně.Jsem ráda,že se máš fajnově:)

39 Wolf Wolf | 5. dubna 2008 v 10:43 | Reagovat

Služební duchové, nebo entity jsou inteligentní shluky energie, které si bud mág vytvoří sám, nebo je podrobí svojí vůli a aby nemusel pracně vytvářet kouzla na každou drobnost, kterou potřebuje, tak tím pověří tuhle věc.

40 Michaela Michaela | E-mail | 7. dubna 2008 v 22:48 | Reagovat

A není to už černá magie?Podvolovat si někoho aby mu sloužil?

41 Wolf Wolf | 8. dubna 2008 v 12:01 | Reagovat

To se týká lidí.

42 Wolf Wolf | 8. dubna 2008 v 12:01 | Reagovat

Ale je to zajímavá otázka, docela si nejsem jistej. Spíš ne, ale nevím.

43 Liliana Liliana | E-mail | 8. dubna 2008 v 20:02 | Reagovat

Pokud si ty shluky energie nebo entity vytvoří mág sám, tak to černá magie nebude. Pokud by ale podrobil svojí vůli nějakou samostatnou entitu, pak už by se o tom uvažovat dalo... Další možnost je, že s nimi může uzavřít i nějaký obchod.

44 Wolf Wolf | 8. dubna 2008 v 21:24 | Reagovat

Budem používat slovo entity, at se to neplete. Základem evropské hermetické tradice je evokační praxe. Evokace znamená rituál, při kterém přiměješ danou entitu, aby se před tebou v nějaké podobě zjevila a navážeš s ní smysluplnou komunikaci. Zpravidla se volají živlové bytosti. Některé druhy na spolupráci s člověkem mají zájem, jiné méně, některé už vůbec. Obecně se při evokacích volají démoni, tam o černomagické praxi netřeba diskutovat. Ale dají se volat i bytosti opačné, např andělské ale i přes jejich veskrze bílou polaritu, je zpravidla k té komunikaci nutno je donutit, takže tam je otázka maličko sporná. Jinak literatura uvádí, že andělská evokace je někdy o hodně nebezpečnější, než démonská. On totiž mezi nima většinou není zas takovej rozdíl. A před uzavíráním obchodů s bytostmi jakéhokoliv druhu důrazně varuje literatura i selský rozum. Jednak proto, že motivem ke spolupráci dané entity často bývá snaha dostat dotyčného mága pod svůj vliv a kontrolu, za druhé proto, že entity někdy chápou náš svět jinak než ve skutečnosti je a i při upřímné snaze dotyčnému pomoci mu mohou i ublížit. Jako příklad uvádím jistou vodní bohyni z oblasti woodoo, ted se mi nechce hledat jméno. Literatura ji charakterizuje jako veskrze kladnou a pozitivní entitu s velkým zájmem a snahou pomáhat lidem. Ovšem literatura důrazně doporučuje při volání této bohyně nenacházet se ve vodě, protože pokud žádáte o pomoc při utrpení nebo příkoří, kterého se vám dostalo, tak pro dotyčnou bohyni nejjednoduší způsob jak vám utrpení zkrátit je vás prostě utopit.

45 Wolf Wolf | 23. dubna 2008 v 21:04 | Reagovat

Čím to je, že vždycky když se rozepíšu k nějakýmu tématu, tak zruším diskuzi.

46 Michaela Michaela | E-mail | 18. května 2008 v 19:20 | Reagovat

Ahuj!Dlooouho jsem tu nebyla jelikož jsem byla daleko od počítače:)Neboj se nic Wolfe pořád se mám na co ptát:)

47 Michaela Michaela | E-mail | 18. května 2008 v 19:23 | Reagovat

Takže poslušně hlásím,že svím kouzlem jsem docílila jen toho,že onen mladík se semnou přestal tak nějak bavit.Né ve zlém,ale prostě komunikace slábla a slábla,až jsme se dostali na bod solidariti a slušné povinné konverzace:(Myslíš,že je na čase kouzlo nějak zrušit???Asi to bude nejlepší viď?

48 Michaela Michaela | E-mail | 31. května 2008 v 22:43 | Reagovat

Ahuj!Jste tu??????:)

49 Liliana Liliana | E-mail | 2. června 2008 v 0:13 | Reagovat

Ahoj :-)

Pokud kouzlo nemá žádaný účinek nebo už ho nepotřebuješ, pak ho můžeš zrušit...tím se uvolní energie, která je tam ještě vázaná.

50 Liliana Liliana | E-mail | 2. června 2008 v 16:35 | Reagovat

Michaela:

Zřídily jsme novou poradnu: http://magickaporadnabs.blog.cz/

a je zde i Pokec, tak se můžeš stavit :-)

51 Michaela Michaela | E-mail | 7. června 2008 v 22:14 | Reagovat

Ahuj!moc díky.Kouzlo jsem zrušila.Ale také se říká,že když se udělá nové kouzlo-i třeba úplně jiné tak se to první automaticky zruší.Je to pravda?

52 Michaela Michaela | E-mail | 7. června 2008 v 22:15 | Reagovat

jo jo určo se stavím:-)

53 Liliana Liliana | E-mail | 13. června 2008 v 1:35 | Reagovat

Když uděláš další kouzlo na něco zcela jiného, tak tím to první (odlišné) automaticky nezrušíš. To zrušení - nebo spíš změna - může fungovat jen pokud to druhé kouzlo bude zaměřené na stejnou věc a budeš pouze měnit "zadání".

Já bych ale doporučovala vždycky to už nechtěné zrušit kvůli rozpuštění vložené energie (zvlášť pokud si jí do toho vložila hodně)...aby třeba staré kouzlo nedoběhlo setrvačností a nebo se "netřískalo" s tím novým.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama